NA AULA TEMOS UN ESPACIO DEDICADO Á VIDA PRÁCTICA ONDE HAI BOTES CON FABAS, LENTELLAS, GARAVANZOS, ARROZ, MILLO...
FALAMOS SOBRES ESTES ALIMENTOS , DE ONDE VEÑEN...E APARECEU NA CONVERDA A PALABRA SEMENTE.
QUE É UNHA SEMENTE,? COMO NACE ? CANTO TARDA?
QUE MELLOR MANEIRA DE COMPROBALO QUE PLANTAR UNHAS SEMENTES E FACER UNHA OBSERVACIÓN DIRECTA DE COMO SE REALIZA ESTE PROCESO.
USAMOS TRES BOTES TRANSPARENTES PARA PODER VER TODO
PASAN UNS 4 DÍAS E OBSERVAN QUE LLES SAE ALGO , QUE É ISO PROFE?
DESCUBRIMOS AS RAÍCES
DESPOIS DUNS DÍAS SEGUEN OBSERVANDO E VEN
QUE AS LENTELLAS MEDRAN MAÍS RÁPIDO, APRENDEMOS O QUE SON OS TALOS DAS PLANTAS.
PERO CANDO VOLVIMOS DA FIN DE SEMANA , QUE SORPRESA CANDO VIRON QUE AS FABAS CRECERAN MOITÍSIMO, XA PODEMS VER AS FOLLAS.
POR MEDIO DA OBSERVACIÓN DIRECTA AS NENAS E OS NENOS APRENDERON O QUE É UNHA SEMENTE, OS DIFERENTES RITMOS DE CRECEMENTO E AS PRINCIPAIS PARTES DUNHA PLANTA: RAÍZ, TALO E FOLLA.